2010-12-10
 09:38:30

10 december 2010

Gick till jobbet med hopp om att det skulle gå bra. Det funkar. Har ingen feber idag, men är helt slut i kroppen och huvudvärk. Men vi kör. Det är ju fredag! :) Bara av att veta det gör att man kan stå ut lite extra. Tror det får bli sängen en stund efter jobbet. Jag skulle behöva städa också, men när ska man orka/hinna med det? Har legat i sängen/soffan i två dagar nu och bara sett all skit samlas. Tog iaf tag i diskberget igår, men efter att ha lagat mat igårkväll så blev det ju en hög till, och det tog jag faktiskt imorse. Orkade inte ha det stående när jag kommer hem i eftermiddag så det var skönt att få det gjort. Vet inte varför jag envisas om att gå upp så tidigt på morgonen, även om jag låg kvar mycket längre än jag brukar idag så fick jag tio min över. Konstigt det där!





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: