2010-12-22
 18:00:12

07.58...

Vilken jäkla dag! Jag var så trött igår så jag glömde sätta klockan. Vaknade imorse och tänkte, fan jag är nästan pigg och insåg då att jag var alldeles för pigg för att inte ha vaknat av klockan... Kollade på klockan, 07.57, och jag började 8.00. Eller skulle börja...

Bara upp och hoppa! Var ute vid bilen fem över men sen var ju den som en jäkla ishög hela den. Värdelöst! Kom iaf till jobbet och var inloggad tjugo över åtta. Rätt nöjd faktiskt ;) Har ringt helt galet mycket idag. Dagen gick fort iaf, och när jag kom hem tog jag mig en dusch. Nu är jag färdigfixad och klar för lite lilla jul ikväll hemma i Smedby. Ska bli mysigt. Vi ska ha med oss en julklapp och jag har världens bästa. Mohaha.. :) Den som får min kommer bli glad tror jag nog. Haha. Håller till och med på att ladda upp bilderna från festen på fb. Så kolla in där så får ni se :) Hörs när jag kommer hem!

 

Bjuder på denna så länge!


Sverrejuni

The spam is very bad everywhere. anyway really enjoy your site



PUBLICERAT: 2011-03-15, 16:38:27 | URL: http://sverrejuni.blog16.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: