2010-08-26
 10:33:41

Vänner och jobb,

Lite småstressad. Ska möta upp Cim i stan vid elva och jag har inte ätit frukost än.. Skulle träffat henne vid tio men hade en massa grejer att fixa så vi ändrade det till elva istället. Vi ska gå på stan hade vi tänkt! Se om det finns något som faller en i smaken :)
Vid ett ska jag sen träffa Hanna för en lunch! Vi har inte träffats och pratat på flera år så det ska bli jättekul! Hon har varit hemma från Stockholm hela sommaren och vi har inte hunnit få till en enda date, så nu tryckte vi in en sista dagen innan hon åker tillbaka imorgon.
Sen börjar jag jobba vid kvart i fyra och slutar vid tio. Orkar jag så slänger jag kankse in ett litet inlägg här då :)

Vad ska ni göra idag??


Cim i Borgholm i somras!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: