2010-08-26
 22:44:51

Vad ska man ha för rubrik?

Godkväll! :)
Har för en stund sen kommit hem från mitt första kvällspass på nya jobbet. Började kvart i fyra och slutade nu vid tio (men det ringde inte så mycket så fick sluta 20 i, hehe)
Det gick bra iaf! Fick lära mig lite nytt och även svara i telefon sista timmarna. Det börjar sätta sig lite nu men är fortfarande nervös när man ska svara själv, hehe :)

Dagen började ju med en runda på stan med Cim, haha. Vi gick in på Hm, ställde oss och snackade och sen gav vi upp shoppandet. Så vi vandrade runt i stan och pratade istället, alltid lika kul :) Hoppas verkligen vi hinner ses någon mer gång innan hon "flyttar" till Australien på torsdag!
Sen träffade jag Hanna för en lunch, blev 4 kök som vanligt. Hehe, bästa lunchstället i stan! Satt där några timmar innan hon sprang vidare för att träffa en annan kompis och jag stack till jobbet.

Fortfarande dåligt med kommentarer tycker jag, KOM IGEN NUUU !!!!

Vet inte vad jag skulle bjuda på för bild idag, så det fick bli denna fina. Stina och jag, toapaus under bilresan till Norge förra året och vi kunde inte låta bli :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: