2010-08-10
 22:31:47

Tack,

Tänkte skriva lite utförligt om dagen och kvällen, men tappade helt lusten nu... Det har iaf gått superbra. Vi sjöng bra och fina låtar, bara deppiga av någon anledning, men hade iofs känts konstigt att "spela" glad så det gjorde mig inte så mycket.. Jag var lite osäker på hur mycket jag skulle orka vara med, men jag sjöng iaf Tro själv plus körade lite till dom andra och det kändes skönt. Hade inte klarat av att sitta bredvid och titta på nu när man ändå varit med och övat. Och att sjunga ger en lite extra glädje och en behövlig kick...
Efteråt gick jag en liten runda med världens bästa vänner, och sen stack vi hem hit där vi mös ute på altanen med chips och dipp med Simon, Lovisa och Tomas som var med och sjöng. En mysig avslutning på en bra dag. Precis vad jag behövde.
Förresten, Stina är min största idol i livet och hon är så jävla bra, har ni inte hört henne sjunga så har ni verkligen missat nåt ♥


TACK ALLIHOPA FÖR ATT NI FINNS, JAG BLIR SÅ GLAD FÖR ERT STÖD OCH ERA ORD... ♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: