2010-08-12
 21:57:53

Stackarn,

Vi håller på och gör iordning ute i trädgården. I helgen rensades två av landen och har nu ersatts av vit marmorsten, där står nu fina krukor med blommor istället.. Ikväll när jag kom hem från träningen hade mamma ett ryck och rensade bort allt ogräs mellan plattorna på gången.
Jag gjorde lite varma mackor och när hon kom in och skulle äta sprang hon runt som en galning. Snackade om myggor, och jag fattade ingenting.
Sen visar hon sin rygg och jag har aldrig sett nåt värre i hela mitt liv. FY FAN. Där snackar vi myggbett stora som jag vet inte vad, över HELA ryggen. Hon kunde inte sitta stilla en sekund så jag fick rycka in och springa upp och hämta massa salvor och smörja in hela ryggen. Haha. Nu ligger hon i sängen och försöker slappna av, med alla salvorna bredvid sängen.

Och själv klagar man över ett myggbett....


Emma Evelinah

Åh jag annadfe att det hänt ngt tråkigt. Efter att ha gått tilbaka några inlägg. Det är alltid jobbigt när det tar slut. Men man blir juh starkare av alla "mottgångar" i livet. Jag mins hur ledsen jag blivit när det tagit slut mellan mig och 2 speciella killar men idag är jag juh glad för det. Allt leder juh fram till ngt speciellt. Du är en såå fin o stark tjej och jag tror att allt kommer gå bra för dig. Hoppas att det blir lite lättare för dig och att du snart är glad igen. massa kramar.



PUBLICERAT: 2010-08-13, 07:24:06 | URL: http://emmaevelinah.blogg.se/
Maja

Jag fick också massa stora myggbett igår i smedby trots att jag hade mina långa springbyxor på mig :( Nu kommer dem!



PUBLICERAT: 2010-08-13, 14:12:13 | URL: http://majasliviuppsala.blogspot.com/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: