2010-08-27
 23:39:08

Sova?

Ja man kanske skulle ta och försöka somna snart.. Men roligare att snacka skit med gutt folk istället. Plus att jag inte ens är trött längre. Hatar när man kommit över den lilla trötthet man en gång hade och nu istället är pigg.
Ska ju upp om typ 6 timmar. KUL på en lördag. Trodde helgerna var till för att vila upp sig. Istället har man en fullproppad helg framför sig.


Imorgon är det iofs värt att gå upp tidigt som fasen, för det är återigen dags för en Lenhovdatur!
Klockan fem i sju (på pricken enligt min mor) ska vi gå ut till bilen, starta den och rulla bort mot fam. Ekström där vi ska vara klockan sju. Sen ska vi alltså köra till Lenhovda och snygga till oss några snäpp - kan bli svårt med såna skönheter, men iaf.
Det är iaf jag, mamma, Malin, Anna och Ulla denna gången. Ska bli nice. Vi har ju i flera år åkt dit båda familjerna och klippt oss men har aldrig åkt tsm eftersom det skulle betyda att Anne skulle få ta hand om 9 pers samtidigt.
Men nu när herrarna i familjerna inte längre åker med så har vi börjat åka tsm istället :)

Det blir ju då iaf en heldag i Lenhovdaskogarna, nästan iaf. Anne skulle iväg vid tre så då när vi är vackra och fina, är det tänkt och då rullar bilen hemåt mot Smedbyskogarna igen.
Nu ska jag se om jag kan lyckas stänga av datorn och faktiskt släcka och sova. Klockan tickar mot väckning...

Malin och jag i Norge 09.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: