2010-08-25
 21:39:06

Sommarstuga!

I måndags blev det klart!
Vi har sen förra sommaren börjat planera inför framtiden i vår familj, eftersom mina föräldrar ville ha det som vi har haft det när växte upp, att vi ska kunna ha en sommarstuga tillsammans allihopa där vi kan träffas sen när vi fått barn. (Vi har ju haft en sommarstuga tillsammans med mormor/morfar och mammas syskon och deras familjer i Köpingsvik)

Förra sommaren var vi och kollade på typ en stuga. Men denna sommaren har mamma och pappa varit och kollat på typ 50 stycken.. Hehe. Så i fredags var dom på två visningar och i lördags tre. Jag var med på den första på lördagen och den var supermysig och det fanns fullt med möjligheter att göra det till världens finaste. Men det var alldeles för mycket att bygga om och göra så vi la ner det. Sen ringde dom när dom hade varit på den andra visningen "Den här var jättefin! Den ska vi absolut vara med och ge bud på!"
När jag kom hem från blagsmatchen sen på eftermiddagen så sa mamma, "nu har vi kanske en sommarstuga..."
Eh okej? Då hade tydligen den sista stugan varit helt perfekt och dom blev helt kära. Det hade varit en familj till och kollat åt en familj från Stockholm så dom skulle höra av sig under måndagen om det var något för dom.
På måndagen fick jag sen ett samtal av pappa att det var klart!

Så på lördag kväll ska vi dit med familjen och grilla! Jag har sett lite kort men det ska bli kul att se det i verkligheten :) Vi ska måla om och lite sånt, alla möblerna ingår också, men vi kanske byter ut lite så småningom. Men nu är det iaf klart och det ska bli mysigt!

Den ligger ca 1 mil från Borgholm, kommer inte ihåg vad byn hette.. :)


 

Alla som känner min mamma vet att hon går som på moln just nu... Haha söte.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: