2010-08-15
 23:00:06

Shutter Island,

Det blev vinst i matchen idag, med 1-0. Det var rättvist men hade kunnat göra några fler mål :) Men sjukt gutt med vinst iaf !!
Jag hade en del fans där med idag, hehe. Kul att det kommer lite folk!
(Vi fick ju panik när vi såg häromdagen när vi tränade att det var mer folk på en P96match än på våra, så vi lovade varandra att dra dit lite folk. Haha :)
Efter matchen bjöds det på tårta för spelarna, så vi satte oss i gräset och snackade lite och mös på gottgott :)

Stina och Karin cyklade ut till Lindsdal för att kolla på matchen och cyklade sen hem till Smedby till mig, där jag mötte upp dom och sen låg vi och snackade en stund i min säng för vi var helt slut allihopa. Haha, för att få lite energi gick vi till Alex och mötte upp henne, Malin och Stina och gick en sväng till Ica där Stina och jag köpte lite picknickmat som vi kalasade på hemma :)
Sen kollade vi på Shutter Island. Jag har ju sett den en gång innan men fattade inte ett skit och den var mycket bättre nu den andra gången! Så om ni har sett den och inte förstod nåt så se den igen ;)
Ingen av dom andra tjejerna hade sett den så det var många rädda själar i mitt rum på en och samma gång, hehehe.

Nu är det sovtajm för mig !! Godnatt ♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: