2010-08-29
 22:02:50

Piss,

Har återigen spenderat helgen med mina bästa vänner. Och det är det bästa som finns. TACK FÖR ATT NI FINNS !!

Idag spelade vi match igen, hemma mot Smedby AIS och vi hade bollen 99% av matchen och ändå gör dom 2 mål. Vi spelade skitbra men inte fan hjälpte det. Finns bara tre ord som kan beskriva matchen: SÅ JÄVLA ORÄTTVIST !!!
När jag kom hem var jag lagom glad, och pappa frågar: Ska du med till slottet? Eh, vad händer där?
Jo då skulle Simon vara med på någon konsert där vid sex och klockan var tjugo över. Jag fick tio min på mig att byta om och göra mig "iordning", hehe. Hann ringa Malin och Stina som gärna ville följa med, så fem min senare satt vi allihopa i bilen på väg in till stan.
Det var jättefint, och det fick mig att glömma den där förbannade matchen..
Efter konserten åkte vi till Ica och handlade lite tilltugg som vi sen mös med hemma hos mig, skulle sett en film men det blir ju aldrig så i vårt sällskap ;)

Nu ska jag snart sova tror jag för jag är riktigt trött och imorgon är det återigen dags för jobb. Sådär sugen på det... BLÄ!
Natti natti ♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: