2010-08-31
 19:34:35

Paus,

Jag har inte orkat sätta mig vid datorn förrän nu. Tog en datorfri dag igår, är så trött och förvirrad i huvet efter allt som hänt den senaste tiden. Så jag fixade mina naglar, hängde med mamma och kollade på tv.
Idag åkte hon till Berlin med jobbet och pappa har träning, som vanligt hehe, så jag är ensam hemma. Ska snart titta på Fångarna på fortet och festa med min nyinköpta godispåse som står och väntar på mig!
Skönt med en helt ledig kväll utan någonting inplanerat. Jag behöver detta. Vila, vila, vila. Blir nog sömn tidigt ikväll så huvet hinner rensas under natten ;)
Usch det här inlägget handlar verkligen inte om någonting så jag lägger av nu annars håller jag på i oäääändlighet :)

Hörs senare, pussis ♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: