2010-08-25
 21:07:03

Onsdag,

Idag har det inte hänt något sådär jättespeciellt. Jobbade lång dag på jobbet, och satt mest och tittade idag då vi ringde ut dom lite mer akuta ärendena till fastighetsskötare i landet runt. Slappt men var så jäkla trött..
Svarade lite sista timmen iaf och det gick bra idag :)
Imorgon jobbar jag kväll för första gången, så jag börjar inte förräns kvart i fyra! Så då ska jag hinna med två dejter innan med fina vänner som flyr Kalmar snart! Ska bli mysigt som attan :) skriver mer om det imorn.
Skönt att man slipper känna sig tvungen att somna tidigt ikväll! Och underbart med sovmorgon imorgon!

Ligger i sängen nerbäddad med datorn nu, har Fångarna på fortet på men jag orkar inte titta, så nöjer mig med att lyssna.
Vad har ni gjort idag mina vänner? Kul att ni kommenterar lite, men skriv mer mer mer! Jag vill veta vad ni göööör och hur ni mår! :) Roligare att blogga när man får lite kommentarer! Vet ju inte vilka ni är som läser, men ni blir bara fler och fler! Kul! :)

Har en nyhet som jag glömt att skriva om, gör det om ett tag.. Så häng i närheten! Puss! ♥

Underbara Egypten!


Amy

Underbar bild, underbar Sassa!



PUBLICERAT: 2010-08-29, 22:52:01 | URL: http://amylofstrom.devote.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: