2010-08-11
 16:59:40

Min största idol,

När jag i oktober 2007 gick in på Barometerns kontor så trodde jag aldrig att jag skulle hitta en sån fin vän som jag gjorde. Det var audition till Kalmarlucian, och efter det satt vi ihop i en månads tid (typ) haha. Jag är så glad att jag har dig!
Och som jag sa igår så älskar jag Stinas röst, (älskar iofs hela Stina) men den människan är helt sjuk på att sjunga och varje gång hon gör det så går det rakt in i mitt hjärta :) Igår så sjöng hon bland annat denna fina låten, och det var många blöta ögon kan jag säga. Hade jag tittat hade jag också gråtit men hade nog inte gått så bra att sjunga efter så jag gjorde allt för att låta bli... :)


Här är den i Glees version, eftersom jag älskar glee, haha. Tyvärr blev inget filmat under gårdagens framträdande (kom vi på efter...) men ska försöka få med nåt nästa gång!

STINA, DU ÄR GRYM !!! ♥


Stina

Åh, jag blir alldeles tårögd. Åsa, du är en så fantastisk vän! Vad skulle jag ta mig till utan dig? <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: