2010-08-16
 11:40:04

Ledig måndag,

Har haft en helt underbar morgon med min älskling Alfons i sängen med massa gos! Har även hunnit med att söka lite lägenheter och sånt.. Jag hoppas verkligen att man får något svar tillbaka, SNART. Är så sjukt sugen på en egen liten lägis.. :)

Nu ska jag ta mig upp och städa mitt rum. Det behövs. Ska även sätta in alla tusen papper från Norgetiden och allt annat i pärmar. Det är helt fullt med papper i lådan under sängen så det kan vara läge nu.

Ikväll blir det B-lagsmatch mot Kalmar Södra på skyttis! Laddad till tusen! Hörs senare, puss! ♥


Jag och mina bästa vänner Alex och Stina i Stockholm i februari :)


Pellesilje

I found this site very useful while surfing Google.Interesting page containing serveral helpful information and nice pictures. Greetings



PUBLICERAT: 2011-07-12, 11:31:29 | URL: http://pellesilje.blogocial.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: