2010-08-16
 15:03:30

I väntans tider,

Rummet är städat och fint, nya lakan i sängen och alla papper sorterade så väntar jag nu på min fina vän Karin som ska komma hit och mysa med några Gleeavsnitt innan det är dags för fotboll. Mysig måndagseftermiddag alltså.. Skönt att det inte regnar längre, fy fasen vilken skur det kom imorse när jag körde in pappa till jobbet (och samtidigt lämnade in min bil på lagning, ÄNTLIGEN!!) Gillar inte riktigt när det regnar när man spelar match, men det får gärna vara lite småmulet så vädret är helt perfekt idag! :)

Nu ska jag kolla runt på lite bloggar innan Kahalinus kommer :)


Nu hörde jag henne nere i hallen, så HEJ GLEE !!! ♥


karin

åhh, vad glad man blev när man såg älsklingsbilden på dig och mej i ett inlägg :) gleemys är bäst, snart kommer jag och våldgästar dig igen!!! "da da da da da da da da da daaaa" (introsången, men hallå det fattade väl till och med katten...)


Remigunn

I like this site. Keep it up!



PUBLICERAT: 2011-08-27, 16:16:22 | URL: http://remigunn.blogoom.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: