2010-08-01
 10:30:38

Grease

Mår piss just nu, men ska försöka förklara om gårdagen annars kommer jag inte orka göra det..

Efter bröllopet var vi på fotboll, Kim, Malin, Stina och jag. Smedby mötte Kalmar Aik hemma, det blev vinst för aik.. Rätt så tråkig match, men sällskapet var ju trevligt :)
Vi gick lite tidigare eftersom vi hade lite bråttom att fixa mat, för vi skulle nämligen på Grease vid halv åtta och var tvungna att vara där vid sju för att få bra platser.
Malin och jag åkte in till stan och köpte kinamat (sjukt länge sen) och Stina körde en bil och köpte sushi till sig, sen möttes vi hemma hos Mallan och åt vår otroligt goda mat.
Sedan var det dags att möta upp Alex vid Bastionen! Grease var faktiskt riktigt bra och bättre än jag trodde.. Så om ni inte sett det så tycker jag absolut att ni ska göra det :) Det var ganska så likt filmen, men med egna lösningar och många roliga scener..
Skönt att få skratta lite för omväxlingsskull.. :)

Fia och David hade grillkväll ute i Lindsdal i hans föräldrars hus, och detta missade ju vi. Men efter Grease tog jag mig ut dit ändå för att hälsa på en stund. Det var skitkul och skönt att få glömma, även om det bara var någon timme.
Var rätt så trött, både i huvet och kroppen så jag åkte hemåt vid tolvtiden, när det var som mest ös i huset. Älskar det gänget alltså :)


Jag och min fina vän Sofie i Rom 2008!
Du är grym ♥

Dags att ta tag i sitt liv och äta lite frukost kanske..?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: