2010-08-21
 10:21:38

Fotboll, inget man kan säga nej till..

Godmorgon, eller vad det nu är för nåt :)

Igår åkte jag direkt från jobbet ut till Lindsdal för samling, och hoppa på bussen mot Vimmerby för match. Det blev inget vidare bra spel och ingen bra match men vi gör det som behövs och vann med 3-1 :) Dom får en straff som absolut inte är straff någonstans i denna värld men domaren gör allt för att låta dom komma in i matchen... Hehehehee....

Nu ska jag snart åka med mamsen och papsen över till Öland för att titta på den 3 stugan av 5 denna helgen.. Haha, dom hade varit på 2 visningar igår men det var inget som fall i smaken där direkt..
Idag ska vi titta på mammas absoluta favorit av dom här så vi får väl se.

Jag hinner bara vara med på en visning för idag är det dags för match igen. Jag kunde ju inte låta bli att vara med i blagsmatchen, för idag möter vi ju mitt gamla Smedby! Ska bli kul att komma ner till Tingby och spela lite igen :)
För er som såg tidningen idag och tänkte att det kunde vara kul att titta så är det inte i Lindsdal alltså utan Smedby :)

Have a good day my friends !!

Bjussar på denna otroligt gulliga bild, allt för er ;)




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: