2010-08-24
 19:54:40

Första samtalen..

Japp. Idag har jag svarat i telefon för första gången. Gick ju rakt åt helvete. Hahaha! Första kunden var en gotlänning och vi hörde inte ett skit av vad hon sa för adress, som är liksom nyckeln till att vi ska kunna göra vårt arbete ;)
Andra har jag förträngt men det gick också rätt så dåligt, och det tredje var en engelsk kille som inte ens KUNDE uttala sin adress. Då kan ni tänka er hur det gick.
YES!
Tog några samtal till sen och dom gick helt okej men man blir ju så satans nervös, så man har ingen aning om vad man säger. Haha :)


Slutade iaf vid tre idag och gick in till stan och fördrev tiden någon timme innan jag mötte upp Amanda för en fika. Satte oss på Kullzenska och satt där i nästan tre timmar. HAHA. Så kan det gå när man inte har träffats på typ ett år och har en del att prata om! :)

Kom hem för någon timme sen och har hunnit ta en dusch och städat mitt rum lite, omorganiserat i byrålådorna så jag ska få plats med allt, hehe. Fick ta hjälp av ännu en låda att ha under sängen, men nu är det lite bättre plats så nu när lönen kommer imorgon kanske man kan utöka den lite... :) Det får ju aldrig vara halvfullt...
Men ska sätta undan nästan hela lönen till min framtida lägenhet tänkte jag!

Nu är det snart Fångarna på fortet! Ska bara fixa det sista i rummet innan :) Ha en fin kväll. Uppdaterar om en stund igen för har ju en uppdatering från inlägget igår...




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: