2010-08-17
 17:48:52

Första jobbdagen,

Jag fick sluta redan vid tre idag och kommer göra hela veckan! Har även fått schema för dom närmsta tre veckorna och det var till tre nästan varje dag, förutom ett kvällspass nästa vecka! :)
Det verkar kul! Vi hade lite teori första timmen på morgonen och sen fick vi köra medlyssning resten av dagen. Jag fick vara med en tjej som var jättesnäll och hjälpsam och jag frågade massor. Hehe, fick lite panik i början när man inte fattade ett skit av vad dom snackade om. Men under eftermiddagen fattade man lite mer, och jag har ju tre veckor till med medlyssning så det ska nog gå fint sen när det väl är dags för att ta telefon själv! :)

När jag kom hem gjorde jag lite fika tills mamma och pappa kom hem och kollade igenom lite klädkataloger som kom hem till mig idag. Efter det har jag bara legat i sängen och tagit det lugnt och ätit lite chips, hehe :)
Har ni haft en bra dag? :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: