2010-08-14
 17:49:50

Fest!

Hemma en snabbis för en dusch, fotbollstennisturneringen var skitkul men gick ju inte så bra kanske! Haha. Vi kom näst sist men vi var inte så dåliga ändå, för att vara enda tjejlaget och var nära vinst nästan varje match ;)
Hann ju med och åka och kolla på Ifk Kalmar-Öster också, med Stinis till sällskap. Det blev Kalmarvinst med 3-2.
Har precis duschat och nu ska jag fixa mig lite för ikväll är det inflyttningsfest hos min gamla gymnasievän Maria, och med några tjejer till från klassen som jag inte träffat på länge så det ska bli kanonkul!
Men blir ju lugnt och körkväll eftersom det är match imorn. (Har för mig att jag skrev det i förra inlägget också, men nu vet ni iaf! Haha)
Om jag hinner tänkte jag lägga upp lite bilder från gårdagen innan jag sticker. Puss ♥


puss!

"Men blir ju lugnt och körkväll eftersom det är match imorn" (läs: måste vara rädd om de få hjärnceller jag har kvar)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: