2010-08-12
 17:03:00

Den stora nyheten,

"Dom tyckte du var en toppentjej och gillade dig jättemycket, så är du fortfarande intresserad så börjar det nya jobbet imorgon...."

Wihooo !!! Där kom den, fick igår ett samtal från Uniflex (där jag har varit på intervju för Telenor egentligen) där dom frågade om jag ville ha ett annat jobb. På kundtjänst på Riksbyggen. Det lät jättekul, så jag fick sticka dit på intervju idag klockan 10. Med all post och annat i bilen så stack jag in för en kortisintervju med världens gulligaste tjej. (Hon älskade fotboll och tyckte inte att jag skulle missa en träning eller match för jobbet, det var hon noga att kommentera..) Det är mest dagtid men även kvällar och helger ibland, men det var många där redan nu som höll på med idrotter och sånt och bytte ofta och det hade aldrig varit några problem så det låter ju kanon :)
Så redan imorgon ska jag dit på introduktion mellan 9-12 och innan det till Uniflex och skriva avtal.. Sen börjar utbildningen på tisdag och håller sen på i en månad innan man börjar på riktigt.. :)

Jag är så glad !! Det här behövde jag just nu.. Nu ska jag börja ragga lägenhet. Men en liten bit på väg mot toppen igen :)


Maja

GRATTIS Åsa! Vad glad jag blir för din skull :) Vi ses på lördag hos Maria väl?



PUBLICERAT: 2010-08-12, 17:15:41 | URL: http://majasliviuppsala.blogspot.com/
Jenny Andersson

Riksbyggen ska vara bra - hälsa Nicke, han e rolig! Lycka till! Kram


Emma Evelinah

Grattis Åsa va roligt. Kul att det går bra för dig. Kram Emma.



PUBLICERAT: 2010-08-12, 17:26:32 | URL: http://emmaevelinah.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: