2010-08-22
 17:21:31

Alltid ♥

Det har blivit en helhelg med mina vänner, och det är precis så jag vill ha det. Gårdagskvällen började hos Stina A där det var avskedsmiddag innan hon flyttar på måndag (BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄ), själva middagen var ju trevlig såklart :) Sen åkte jag till Malin där hon, Stina och Alex hade börjat småfesta lite, och jag hängde på. Vi dansade, pratade och hade trevligt innan vi gick in mot stan.. Haha. Det blir aldrig tråkigt med dom tjejerna!
Vi hamnade till slut på Krögers, där vi fick sällskap av en lagom full dam, hahaha.
Vi somnade gott hos Malin på natten sen efter en promenad hem :)

Vaknade goa och glada imorse och tog en prommis till Ica där vi handlade en stor frukost som vi åtnjöt till en bra film. Resten av dagen har bara gått till att umgås.

Älskar er mina vänner ♥

ALLTID ALLTID ALLTID



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: