2010-04-09
 10:55:11

trøtt trøtt trøtt

sitter på jobbet nu, håller på att somna.. gick upp vid fem imorse igen, men det var sista gången (vad jag vet iaf) før sen børjar jag kvart i sju varje morgon. kommer kænnas som værldens lyx nu nær jag gått upp såhær tidigt denna veckan! :)

idag serverar vi hamburgare hær på skolan, skolan har ju køpt till varmmatsservering hær varje dag, så dærfør ær jag inte ensam på jobbet længre utan jag har hand om førsæljningen och allt sånt och Bonnie som jag jobbar med gør all mat. Så dærfør ær det inte længre lika tråkigt på jobbet utan jag har ju någon att prata med så dagarna går rætt så fort :)
och varje fredag serveras då finfina hamburgare hær så nu slipper jag æta baguetter!! :)
snart dags før rusch så nu sæger jag hejdå før idag.

saknar er alla dær hemma ♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: