2010-04-30
 16:22:40

Trött

Sjuk dag idag. Mycket konstiga grejer som har tagit både min och andras uppmärksamhet. Men nu är det löst till viss del och jag är helt slut i huvet.
Jag tror att jag ska vila en stund nu, sen blir det tacos med älskling och sen ska vi till någon pub med hela gänget (hoppas jag) och sitta och chilla med lite gott. Killarna vill ut, men vi får se hur det blir med den saken. Man är ju helt slut på fredagar?!

Jag orkar inte skriva något annat nu för jag är trött och lite smått irriterad.
Hoppas ni haft en bättre dag än jag och får en kanonkväll ♥


Haha titta vilka småttingar :)


Stina

Gu va små ni va! PluttiPlutti ;)



PUBLICERAT: 2010-05-08, 18:43:47 | URL: http://stiinajohansson.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: