2010-04-19
 15:59:47

Träningsnarkoman?

Hej!

Kom hem för en stund sen och maten var nästan färdig. Han är en stjärna, min man. Han var ledig idag, han har ju som sagt fått sluta på elfirman. Dom trodde att han var färdigutbildad elektriker, fast han sagt flera tusen gånger att han inte har jobbat som det någonting efter skolan. Störda.
Så nu får han iaf gå genom bemanningsfirmorna igen, men det brukar alltid lösa sig med något vik någonstans. Men idag hade dom iaf inte ringt så han har varit hemma och väntat på mig hela dan :)
Nu har jag dåligt samvete, för vi pratade om att träna nu när jag kom hem, men jag har så förbannat ont i halsen så jag kan inte. Så nu har han väntat på mig hela dagen i onödan. Så han är inte så glad.. :)
Ska nog skämma bort han med lite massage senare, och äppelpaj kanske :)

Idag fick jag iaf klartecken att jag kan vara ledig hela dagen på fredag. Skulle egentligen jobbat några timmar på morgonen så dom får all mat körd ut till caféerna, men jag fick vara ledig hela dagen. Så vi åker till Linköping med Johan redan på torsdag em/kväll! :)
Längtar som bara den att träffa mamma&pappa, Johan&Jolin och alla djuren. Särskilt den lille nya! Så sjukt söt :)
Och såklart alla andra som kommer vara där! :)

Idag blir det iaf en långprommis med Evelina tror jag. Det är hon som har smittat mig med förkylningen så vi får hålla oss ifrån träning idag. (som alla andra dagar också iofs, hrm.. Haha) Jag är inte så flitig med min träning men jag är helt slut och alla som känner mig vet hur lat jag är på självträning. Hehe.
Tycker det är så sjukt tråkigt att vara ute och springa, eller på löpbandet. Ska iaf gå förbi gymmet och säga upp mitt träningskort idag. Känns onödigt dyrt att betala 300 spänn i månaden på att träna där 2 gånger typ ;)
Får köra träning ute nu istället, när vädret börjar bli finare.

Hoppas ni har en toppendag allihopa. Här skiner solen som bara den :)

Puss! ♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: