2010-04-01
 11:36:33

torssssdag

Jaha, här tjatar Kim hela natten att jag ska komma tidigt idag så vi kan umgås hela dagen. Så kommer man vid tio och då ligger han och sover. Den enda som, fortfarande, håller mig sällskap är Ester!
Jaja. Han vaknar väl snart. Jag har iaf hunnit skriva in oss på massa fastighetssidor. Skönt att ha det gjort eftersom det kan ta flera månader innan man ens får visa intresse på vissa lägenheter.

Idag ska vi gå ut en långrunda med Ester i det sköna vädret och sen ska vi nog förbi Inga en stund (Kims mormor). Hon saknar tydligen mig, gulligt :)

Majsen kommer förbi en stund sen i em också. Länge sen jag träffade henne.
Och sen IKVÄLL BLIR DET TRÄNING !! Jag är laddad till tusen! Även om jag knappt kan röra mig..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: