2010-04-05
 08:54:10

Tillbaka till verkligheten

Jaha. Då var det dags.
Snart kör lillbilen tillbaka till Oslo och allt blir som vanligt igen. Nästan iaf. Imorgon kommer både jag och Kim börja på våra nya jobb. Lite nervöst är det, men vi ska nog klara det fint :)
Jag har verkligen haft det kanon här hemma och jag längtar som fan tills det är dags igen. Och då är det flytt hem som gäller.
Vilket betyder att detta är sista gången vi behöver säga hejdå för att köra till Oslo. Därför känns det inte så jobbigt denna gången. Jag ser fram emot mina två sista månader i Oslo. Och jag tror att dom här månaderna kommer bli både lättare och gå fortare.

Så mina vänner, vi ses om två månader! Tack för att ni finns för mig

Men det lär inte ta två månader innan ni hör av mig... :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: