2010-04-09
 17:07:18

Sool!

Hej hopp!

Ligger i sängen med datorn och är glad, för det är underbart väder ute och ska vara hela helgen! :D Så imorgon blir det chill i någon park med fint sällskap :)

Kim är iväg hos killarna och spelar fifa en stund, så under tiden tänkte jag duscha och kanske göra mig iordning lite, och laga tacopaj! Sjukt gott. Ikväll blir det en vända till Emma och Tim. Jossan jobbar, vilket jag tycker är surt som fan för vi har inte träffats på hundra år! Men men. Vi ska iaf titta på Talang (som ikväll är i vårt kära Kalmar) och mysa och bara ta det lugnt.

Nu när man ser solen skina som fanken utanför så längtar jag ännu mer till sommarn! Såklart efter värmen men mest för att jag bor hemma i Kalmar igen då! Kan inte längta mer.
Och god nyhet idag är att Kim (ännu mer säkert nu) kommer flytta hem med mig! Anledningen orkar jag inte skriva nu. För då blir jag sur.

Ha en mysig fredagskväll ♥

Älskar dig Kim!

(Sjukt ful bild men enda jag har på oss för tillfället)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: