2010-04-30
 20:07:49

Sommar?

Det blev varken pub eller utgång för oss ikväll. Eller inte för tjejerna iaf, för vissa jobbar ju hårt i veckorna och är trötta på fredagar... :)
Aja, det blir iaf en sväng till grabbarna nu snart och sen hem till Evy för lite filmtittande. Vi kör hårt imorgon istället! :)

Jag blev så sjukt trött efter jobbet så jag la mig och sov en timme medans Kim lagade lite mat. Så nu är jag lite piggare, skönt! Nu har jag party här hemma för mig själv, lyssnar på spotify inkopplat till tvn så sjukt gutt ljud. Fick sån energi av det att jag diskade upp allt och har städat upp lite fort. Så mycket skönare att komma hem till det ikväll och vakna till imorgon!

imorgon skulle vi ha myst i någon park igen, men det ska tydligen bli skitväder även imorgon. Vad hände med sommarn? Så vi får se vad som händer istället :) Fest på kvällen iaf! Laddad som fan faktiskt :)

Vad händer där hemma ikväll då? Valborg ju. Vore kul att höra vad ni gör så lägg gärna in en kommentar om er valborgskväll! Saknar er där hemma ♥









Lite bilder från strand i somras! Det är ett måste nu när jag inte jobbar varje måndag i sommar !! :)
Saknar er brudar


Stina

Och vi saknar dig lika mycket! <3



PUBLICERAT: 2010-05-08, 18:44:46 | URL: http://stiinajohansson.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: