2010-04-12
 16:44:52

Sol i Oslo!

Hej hoj!

Igår blev det ännu en underbar dag i solen! Jag började städa lägenheten, men när jag var halvfärdig ringde Andreas och bad mig komma över och hålla honom sällskap när Kim och Jesper var och tränade :) Så jag sprang över med den blöta tvätten och lånade deras torktumlare under tiden, sen la vi oss på en filt på deras balkong och solade! Riktigt skönt alltså :) Solen brände som attan. Men som vanligt blev det ingen färg alls ;) Haha.
Kim och Jesper joinade också när dom kom hem från träningen.
Efter några timmar gick vi hem och åt lite mat, och jag städade färdigt.
Sen blev det finfina nybakade muffins till efterrätt !! :D Kvällen spenderades sen framför tvn och film :)

Dagen på jobbet idag gick riktigt fort. Jag fick åka iväg på massa ärenden hela dagen och vid två åkte jag till Evelina och hjälpte henne lite.
Slutade kvart i fyra och då gick jag hemåt. Var så skönt väder så jag började tänka på sommaren, och då började jag tänka på Karin. Så jag ringde henne, riktigt skönt att få prata med henne igen! :)

Sjukt skönt väder idag igen, och snart kommer Kim hem. Då ska vi ut och springa i fina vädret !! :)

Lägger upp bilderna från i lördags lite senare ikväll, glömde ju kameran hos Evelina idag igen :)

Hoppas ni mår bra där hemma i regnet ;D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: