2010-04-27
 10:00:03

skor!

Bonnie och jag kollar på skor, och jag har hittat minst tre som jag vill køpa. jag visar bonnie vilka jag vill ha...
bonnie: dom var jættefina och særskilt att ha i egypten...
hon vet vad som behøvs før att få mig att hoppa upp och ner! haha. får værldens leende nær jag tænker på det och det ær bara ynka två månader kvar !! :D
det ær bara tåg som ska bokas också så ær det klart.

idag høll jag på att somna i bilen, jag fattar inte. nær klockan ringer kænns det som om jag sovit hur længe som helst før jag ær sjukt pigg. men efter en timme i bilen så ær jag sømnfærdig. varje dag.

men efter lite frukost på jobbet och sællskap av bonnie så brukar jag vakna till. ne nu ska jag gøra lite nytta :)

Puss, hoppas ni får en kanondag! ♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: