2010-04-15
 17:16:55

Resa!

Tjohej!
Idag har jag fått besked om jobb i sommar. Först blev jag jättebesviken, men sen när jag funderade vidare så gör det kanske inte så mycket?
Jag fick iaf svar om att jag får jobb på Eniro, men det var endast tre veckor och det är precis samma veckor som jag har jobb på posten!
Men jag gjorde en lista i huvet:
Jag har minst fyra veckor på posten så kommer det inte bli mer betalt på eniro och då har jag ju något att göra i mer än tre veckor iaf.
Jag trivs sjukt bra på posten, mest med tiderna: 06.45-ca 13.00 varje dag, mån-fre !! :D
KARIN SKA JOBBA EXAKT SAMMA VECKOR SOM MIG !!

Den sista anledningen blev väl egentligen den avgörande. Dessutom tyckte tom mamma att jag skulle ta posten. hehehe. Så då får det bli det :)

Det innebär att jag har 6 veckor ledigt från det att jag kommer hem från Oslo till att jag börjar jobba. Så nu har Karin och jag redan börjat kolla på resa veckan efter midsommar! Eftersom vi jobbar samma veckor så är hon ledig precis samtidigt som mig så då har jag någon att hänga med när alla andra jobbar :) Känns även skönt att vara ledigt så mycket eftersom jag inte haft något ledigt sen jag tog studenten för två år sen, mer än någon vecka sådär.
Men detta innebär ju att jag inte kommer få in så mycket pengar där den månaden så jag tror att vi får lägga lägenhetssökandet på is tills vi vet att vi säkert har jobb efter sommaren (jag har ju mitt ganska så mycket på det säkra men vill inte lita för mycket på det) och Kim söker för fullt. Men ni får gärna hålla utkik efter en ledig trea rätt så centralt från typ augusti :)

Men men. Jag har även fått alla bilderna från i lördags nu, så jag tänkte lägga in några stycken. Men jag gör det i ett annat inlägg, blir lättare så :) Resten lägger jag in på facebook för dom som vill se hur vi har det :)
Ikväll kommer kanske Evelina och Rickard hit på en fika, om vi orkar. Kim har inte kommit hem från jobbet än och jag är helt slut. Annars blir det filmmys i soffan. Länge sen vi gjorde något tsm känns det som.
Jaja. Nu är jag trött i armarna efter att ligga helt stelt i soffan och skriva, så nu får det vara nog. Njut av bilderna och lägg gärna in en kommentar :)

PUSS! ♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: