2010-04-17
 12:07:48

Myslördag

Hej!

Igår var vi helt slut, både Kim och jag. Så vi hade hemmakväll med tacos och tv :) Mys. Kände mig inte så pigg heller, varken i kroppen eller mentalt. Mycket skittankar som gled runt i huvet. Kommer nog aldrig komma över allt som hänt. Blä.

Nu har jag precis gjort mig iordning och ska dra mig till Evelina, Emma kommer dit och ska hjälpa Evelina med att färga håret. Jag känner att det är min tur snart också. Så det får nog bli någon kväll nu i veckan :)
Sen blir det några timmar på Bogstadveien. Det är "stan" för oss. Ligger precis där vi bor och har precis samma affärer som finns inne i stan. Fick ju lön i torsdags så lite kan man ju shoppa nu :)
Skulle egentligen gjort en favorit i repris sen förra lördagen, med kubb, chill och grill i någon park, men inte riktigt superväder idag tyvärr.

Ikväll blir det grillning och kanske utgång. Vi får se :)

Ha en bra lördag! Puss ♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: