2010-04-29
 16:23:17

Mer hemp åt folket !!

Idag hann jag gå en sväg på stan efter jobbet. Tänkte ställa bilen på Björknes och hålla Evelina sällskap en stund men det fanns verkligen inga parkeringar så jag fick åka hem och ställa bilen där. Vilket betyder att jag var tvungen att betala parkeringen... Och när man som svensk kommer till Norge så ger dom en ett konstigt jävla kontokort som inte funkar att betala med på några ställen, som tex taxi, tåg och PARKERINGSAUTOMATER. Sjukt irriterande, och med 15 kr i plånboken kommer man inte långt här. Så jag fick betala dom 15 kr som faktiskt på detta stället räckte en hel timme, så då gick jag som sagt en stund på stan.
Köpte världens bästa handkräm, jag har verkligen torra händer och får smörja in mig hela tiden med vanliga handkrämer. Men den här är verkligen kanon. Jag kan verkligen rekomendera den till er med torra händer :) Jag har även hört rykten från andra att den är en mirakelkräm.. :)

Så KÖP HEMP !! Den kostar 149 kr, då är den på 100 ml. Sen finns det en 30 ml-flaska också men den kostar 99 så det känns inte så värt det :P Finns på body shop!

Om tio min kommer Kim hem och då ska vi ut och springa. Ja tro det eller ej. Idag är det sol och jag har sjukt mycket spring i benen så det är gutt :) Får se hur mycket man orkar bara.. Hehe. Ett annat problem.

Ha en mysig kväll ♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: