2010-04-27
 15:47:58

Kul kväll!

SURT SOM FAN. Hade skrivit världens längsta inlägg och så råkade jag trycka på en knapp och då försvann allt.

Aja. Jag ska iaf städa lägenheten idag. Det ser förjävligt ut. Jag kommer behöva skrubba hela lägenheten för att få fram dom normala färgerna och glansen. I såna här lägen är man jävligt avundsjuk på dom som bor hemma och slipper tänka på att skrubba en toalett. Jippii!
Det behövs även handlas eftersom vi tömde hela kylskåpet innan vi åkte till Linköping. Men har bollat över det till Kim så förhoppningsvis handlar han lite när han kommer hem från jobbet.. :)
Tvätthögen är ju inte särskilt liten heller, men den får vara så tills någon annan dag. Det där är ju Kims område så det får stå :)

Som tur var är ju vår lägenhet inte särskilt stor så det går rätt fort när man väl kommer igång. Men jag är så satans trött idag. Funderade ett tag på powernap innan städningen, men då kommer jag aldrig orka sen. Så jag får vänta med det lite. Sitter iaf och halsar coca cola nu så jag ska orka...
Kim ska iväg och kolla på fotboll ikväll så får sätta på en mysfilm och halvsova till den sen.
Tänkte även springa ner på Bogstadveien en snabbis om jag hinner/orkar, måste köpa en ny handkräm för min är slut och nu är det verkligen panik. Fick tips av Bonnie om en bra så den får det bli! :)

Saknar mina vänner i Kalmar. Men nu är det bara en månad kvar :) Puss ♥


Bild från Norgeresan förra året, jag och Malin :)



Alex, Stina och Malin på Karl-Johann.

Denna resan var sjukt lyckad
och absolut bland det roligaste vi gjort! ♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: