2010-04-19
 21:47:29

Kul Kalmar !!

Jag tänkte vara en gullig flickvän och köpa hem Kalmar FF-matchen idag. Och jag bakade till och med äppelpaj som serverades med god glass.
Men vad hände?
KALMAR ÄR SÄMST I VÄRLDEN OCH FÖRLORAR MOT AIK. Kul !!!
Ska inte lägga en krona till på det laget förrän dom börjar vinna lite.

Jag har gäspat hela kvällen. Från klockan 7 och sen två gånger i minuten. Minst.
Nu sitter jag och väntar på att Karin ska komma in på msn. Vi ska kolla resor :) Blir en vecka utomlands med henne i sommar!
Sen ger jag upp. Ögonen hålls uppe med ståltråd för tillfället.

Kul att ännu en morgon sätta klockan på 05.30. Vet att det inte är så tidigt egentligen, men jag hinner aldrig sova. Jag är trött varje vaken minut. Dessutom har Evelinajäveln (ser framför mig det röda äcklet i Ballar av stål, men Evelina en aning snällare och sötare än så) smittat mig med halsont. Jag lever nuförtiden på halstabletter.

Natti natti ♥ KARIN KOM NU !!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: