2010-04-27
 19:43:42

Klar!

Blev precis klar med städningen. Haha. Jag som sa att det gick fort. Jaja. Jag gjorde iaf en ordentlig storstädning idag, så var därför. När jag efter 1½ timme var klar med toaletten tänkte jag att jag lika gärna kunde fortsätta. Så jag rensade i garderoben och tog bort allt vi inte använder och slängde ner i alla väskor. Så det blir lite mindre jobb när vi ska flytta sen... :) Så nu är det riktigt rent och välstädat där. Då fick jag även plats med filmerna och alla xboxspelen i skåpet, plus alla kokböcker (fick ju typ fem stycken i julklapp av våra föräldrar om man räknar med drinkboken..)
Blev faktiskt riktigt fint där nu, dom grejerna fick en egen hylla och står så fint uppradat :) Nu är bara frågan hur länge det håller sig så. Haha.

Hann inte med bogstadveien idag, eftersom dom stängde vid fem. Så jag får fortsätta klämma ut det absolut sista ur gamla flaskan, så får jag köpa det imorgon.
Kim handlade iaf, och nu står han och gör mat! Han vill att jag ska hänga med och kolla på fotbollen sen, men jag har inte bestämt mig än. Såg fram emot en kväll i soffan med godis och film.. Men han blir så besviken för jag säger verkligen alltid nej.. Hehe.
Aja. Ska äta och sen duscha iaf, sen får vi se vad som händer :)

Haft en bra dag? Puss ♥


Kort från balen 2008

Förresten, såg att mitt gamla inlägg som jag skrivit
som försvann innan hade sparats... Haha. Aja, får dela med mig med
dom tankarna någon annan dag. För det är rätt kul :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: