2010-04-16
 13:37:26

Jævla bilkøer

Hej!

Fan, det hær var den segaste fredagen på længe.
Eftersom Kim har børjat jobba vid 8 varje morgon denna veckan, så blev jag lite førvånad nær hans klocka ringde føre min imorse. Så jag var helt sæker på att jag førsovit mig, men jag var så trøtt så jag orkade inte ens bry mig?
Klockan var iaf bara halv sex, och min klocka ringde några sekunder efter så jag kunde sova några minuter till.
Kom upp iaf, och børjade køra ut maten. Men nær jag skulle køra tillbaka in till stan och køra till dom andra cafeerna så var det VÆRLDENS kø på motorvægen. Hela vægen! Stod helt stilla i en halvtimme typ, men jag kom fram iaf :)
Går faktiskt riktigt bra att køra i stan och børjar nu hitta lite i Oslo. Haha.
Nær mamma var hær i februari skulle jag visa henne runt. Gick sådær :)

Nær jag stod i den dær førbannade køn så høll jag iaf på att somna. Så jævla trøtt nu, så det ska bli riktigt skønt med helg! Men først ska jag stænga på høgskolan. Ett cafè dær jag aldrig har varit førut, har varit hær en halvtimme nu typ. Har som tur ær interhet hær så facebook ær som vanligt min ræddning :)

Kommer sækert få bøter på parkeringen också. Fick en tjuga av chefen till parkering, och den ræckte en timme? Fy satan vad dyrt. Så det blir minst en kvart utan betalning och hær ær dom snabba och elaka.

Oslobor, vad hænder ikvæll?

Puss ♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: