2010-04-03
 13:45:26

Hata hata hata

Alla mina saker hatar mig tror jag.
Problem 1. Min strömsladd till datorn har varit "nästanav" i några månader nu. Det har gått o använda den men det har gått upp och ner med laddningen.
Problem 2. När jag nu kom hem till Kalmar och min nya strömsladd väntade på mig så fint så la datorn av. Efter två dagar. Bra. Jättebra! Datorn startas men sen slocknar skärmen lika fort.
Problem 3. Plattången har lagt av. Katastrof för mitt trollhår.
Problem 4. Alla mina parfymer börjar ta slut. (vet inte om dom gjort det för att dom hatar mig men jävligt jobbigt ändå)
Problem 5. Min nya laddare till mobilen har även den lackat ur. Den funkar inte.

Vet att det är fler grejer men har förträngt dom för tillfället.
Men varje gång det händer en katastrof är det tur att man har sina små vardagshjältar.
Lösning till problem 1: Problem 2...
Lösning till problem 2: Min älskade pojkvän lånade ut sin dator till mig igår och idag :)
Lösning till problem 3: Min fina mamma lånar ut sin plattång till mig så jag inte dränks bland allt hår.
Lösning till problem 4: Min, ännu en gång, fina mamma gav mig en nyyyy :)
Lösning till problem 5: Min fina pappa hade en extra som jag kunde ta.

Ibland är det bra med pojkvän och föräldrar :)

Nu ska jag snart åka till älskling och lämna tillbaka hans dator. Sen ska jag hämta upp Amanda för att kolla lite fotboll. Lindsdals herrar bjuder på underhållning idag hoppas vi på :)
Ikväll blir det middag med familjen, farfar och Anna (farfars tantvän). Sen ett litet besök till kyrkan ikväll med Kaharinus. Väldigt bra! ♥
Ha det gott mina vänner!

Kim i Thailand :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: