2010-04-08
 16:09:52

Fullt upp!

Förlåt för att jag inte skrivit på ett par dagar, men det är full fart hela dagarna så jag är helt slut på kvällarna.
Igår fick jag en sovmorgon så började kvart i sju, och jag fick köra ute i Baerum, vilket är mycket lättare än inne i stan så det gick jättebra :)
Vid två sa chefen att jag skulle åka till Evelina på Björknes, så jag stack dit och höll henne sällskap. Skulle egentligen slutat tre, halv fyra, men Evelina tjatade på mig att jag skulle vara kvar lite längre så jag stannade ända tills stängning vid fem. Haha. Så det blev verkligen en lång dag men vi hade så kul så vi kunde inte sluta prata :)
Efter jobbet gick vi en låååångrunda och jag var inte hemma förrän sju.
Och då tog jag en långdusch, och packade upp sen Kalmarresan. Sen dog jag i soffan.

Idag fick jag börja halv sex, och hjälpa till med baguetterna igen.
Kom precis hem, hehe. Eftersom vår kyl på NTG har varit med om en liten olycka, (termometern gick sönder) så var vi tvungna att rensa hela kylen på all mat. Och vi serverar ju varmmat på NTG så det var rätt mycket mat som var tvunget att slängas.
Så jag fick stanna kvar till tre idag när vi stänger så Bonnie kunde hjälpa mig att åka och slänga all mat. Fy fan vad tungt, men vi klarade det fint :)

Nu är jag helt slut i huvet, och när Kim kommer hem ska vi dra och träna. Fattar inte hur jag ska orka, men det går nog bra när man väl är där.
Imorgon börjar jag vid sex, men ska nog sluta redan halv tre imorgon tror jag så jag får vila lite.
Helgen blir väldigt lugn! Ingen av oss har pengar till att hitta på något så det blir nog lite filmmys med hela gänget på lördag, eller något liknande :)

Förresten så ringde pappa innan, jag lämnade ju kvar min dator i Kalmar för att dom skulle kunna laga den.
Så ringde pappa Dell idag, och då sa han att pappa skulle trycka på en knapp när datorn startas, så pappa sätter på den men behöver inte trycka på någon förbannad knapp för då funkade det. Så datorn är inte sönder, det var bara något tillfälligt skit. Sjukt irriterande, men vi har ju som tur var Kims dator här och om några veckor kommer hans familj upp hit så då får dom ta med min dator :)

Hoppas ni mår bra ♥




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: