2010-04-08
 19:44:56

Förbannad och hungrig!!

Usch. Jag är så sjukt hungrig så allt är åt helvete för tillfället.
Men Kim lagar mat så mitt humör blir nog lite mildare om en stund..

Men detta lilla humör blir bara värre när jag tänker på vårt jävla elbolag!! Jag har ju "efterlyst" våra elräkningar sen vi flyttade in hit i oktober. Men vår hyresvärd kan ju aldrig ta tummen ur röven och svara.
Igår skrev jag ett sms att hon skulle ringa oss så fort hon kunde för jag orkar inte vänta på den där feta elräkningen som kommer dimpa ner i vår postlåda precis innan vi flyttar eller nåt. Hon ringde efter ett par timmar, Kim fick svara.
Då säger hon att elbolaget har gjort fel.
Okej?! Och vad innebär det, frågar Kim.
Nae, det visste hon inte. Och hon vet inte om vi kommer få betala allt. Jag vägrar göra det. Inte vårt problem att dom har gjort fel i ett halvår.
Fan, den dagen räkningen kommer så kommer jag komma in i världens deprission (stavas det så?!), alla dom pengarna vi har/kommer ha sparat ihop då kommer gå till en elräkning. Kul.

Norge är skit. Seriöst. Jag har gått så sjukt mycket minus på att bo här så det finns inte. Jag mår dåligt när jag tänker på det.
FAN!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: