2010-04-26
 15:46:05

Egypten !!!

Jag är överlycklig! Idag bokade jag och Karin vår resa, det blir Egypten och Hurghada den 28 juni och en vecka framåt!
Vi hade egentligen bestämt oss för tunisien och ett hotell där, men i helgen när jag frågade Johan och Jolin om vad dom tyckte bäst om, egypten eller tunisien sa dom egypten. Och om man vill snorkla ska man absolut åka dit. Så tipsade dom om hotellet dom bodde på. Och när vi gick in och kollade idag så bestämde vi oss nog nästan direkt att vi skulle ta det.
Så jag ringde till Ving och frågade hur läget såg ut med flyg och sådär nu med det förbannade åskmolnet men hon sa att det inte skulle vara någon fara att boka för dom flyger redan nu nästan som vanligt, förutom lite förseningar och sådär.
När hon sen sa att det bara fanns tre platser kvar på flyget vi skulle åka så så blev det lite panik. Så jag fick slänga mig på datorn och boka direkt.
Vi tog även all inclusive, så det ingår frukost och middag varje dag. 0 meter till centrum och stranden rätt över gatan. Kan det bli bättre?!

Sjukt skönt att veta att det är bokat och klart! Nu ska det betalas inom tre veckor ungefär och vi åker om två månader, nästan exakt! Sjukt glad är jag !! :D







Jag älskar redan hotellet !!!
KARIN, DET HÄR KOMMER BLI SUPER !!!


postenkarin! (hehehehehehe)

ÅHHHHHH JAG ÄR OCKSÅ HELT ÖVERLYCKLIG OCH SPEEADAD!!! Jag bara hoppas upp och ner med världens fetaste leende på läppparna :D:D:D:D SÅ JÄVLA UNDERBART!!!! Jag älskar också hotellet redan, åh åsabåsa, snart drar vi!!!!!!!!!!!!!! ps. jag har sagt att du är bäst va? ds


hej igen....

åååååååååååh, kan inte sluta gå in och läsa detta inlägg :D hahah! Och bilderna, ser ut som paradiset juuuuuuuu! GE MIG NUUUUU! lovelovelovelovelove


Alexandra

Gud så kul att åka till Egypten!:D har du varit där förut?

Kram



PUBLICERAT: 2010-04-26, 17:24:45 | URL: http://alexandralovetokiohotel.blogg.se/
Alexandra

sv:Ne har inte vart där :(, men skulle villja :). Skulle också vara helt uppspelt haha :D

Kram!



PUBLICERAT: 2010-04-26, 18:55:51 | URL: http://alexandralovetokiohotel.blogg.se/
Jolin

Heej:) de e verkligen de där hotellet vi var på.. fint! hehe se upp för all "w a t e r g y m n a s t i c" bara.. :)

Nu ligger sidni o sover efter att ha bitit av typ allt mitt hår!

Saknar dig! Ses till sommaren, i kalmar! :)puss


Eivindandrea

Looks good! Many thanks, Thanks much!



PUBLICERAT: 2011-09-20, 11:44:36 | URL: http://eivindandrea.blogetty.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: