2010-04-20
 21:00:02

Back to war !!

Har precis gett mig in i kriget mellan mig och tvättmaskinerna i detta huset.. Har ju skrivit förut att vi inte riktigt går ihop.
Jag håller tummarna för att jag gav ett snällare intryck idag och att vi ska kunna skiljas som vänner denna kväll. Vi behöver faktiskt rena kläder imorgon när vi ska packa inför helgen. Det kom jag på nyss. Så nu måste jag hålla mig vaken i iallafall en timme till så jag kan hämta tvätten. Får hålla tummarna att det finns en ledig torktumlare till mig idag, men det vore väl alldeles för lätt för mig, så jag ställer mig in på att hänga upp alla kläderna i lägenheten inatt istället. Brukar bli så när jag tvättar. Blir iofs oftast så när Kim tvättar också. Kan det vara så att lägenhet 502 i detta hus har något dåligt rykte så tvättrummet vägrar att vara oss till lags. Jaja. Fortsättning följer troligen...


Idag följde Evelina med mig hem efter jobbet, för Rickard hade lämnat henne utan bricka till dörren imorse. Hehe. Men det gjorde mig inget, eftersom Kim jobbar sent idag. Så vi tog en runda till posten och hämtade ut hennes nya mobil (har aldrig sett någon vara lyckligare än henne över en ny mobil. Och då har jag sett mycket...) och la oss sedan i min soffa och kollade på världens bästa film. My sisters keeper. Har ni inte sett den så måste ni se den. Jag har läst boken och sett filmen flera gånger och det är den finaste filmen på länge.
SE DEN !!



Ha en mysig kväll mina vänner ♥


Baldermathea

Hello!I enjoyed looking around Your web-site! Keep up this great resourse! With the best regards!



PUBLICERAT: 2011-03-10, 11:28:17 | URL: http://baldermathea.blogimagine.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: