2010-04-15
 20:15:05

Anna Anka

Haha hörde om Anna Ankas pengakrav på radion idag. Är hon helt störd eller?
Hon kräver 638 000 i månaden av Paul. Helt normalt beteende.
Tydligen så behöver hon ca 29 000 svenska kr till mat, och 22 000 till att äta ute. Seriöst. Har ni sett henne? Skulle hon äta för 50 000 i månaden?!
Det sjukaste är att hon behöver 113 000 kr till smycken i månaden.
Vad är felet?

Aja. Kul att man har råd till ett örhänge i månaden iaf. För ett helt par krävs två.

Just nu: Kims mobil ringer på högsta volym och han ligger och sover. Vad är felet där då?! Ofta man inte vaknar av det.
Men söt är han.

Vad händer ikväll? Ja. Jag väntar tills klockan blir halv tio så jag kan se Paradise Hotell. Kul program. Jag följer det. För andra kvällen i rad. Även andra kvällen någonsin.
Sjukt fula norska dialekter där iaf. Yehee. Nu ska jag nog återgå till mitt kära spel. Harpan. Tummen upp för det en kväll som denna !!

IMORGON ÄR DET FREDAG !!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: